Brief: Osloviť naprieč sociálnymi sieťami celkom novú mladšiu cieľovú skupinu a získať si ich odber.

Riešenie: Kampaň týžden pred výplatou vzbudila obrovské povedomie na sociálnych sieťach.
Vytvorili sme netradičný formát, ktorý búra absolútne tabu, otvorene hovoriť o peniazoch. Našli sme celebrity, ktoré museli v jednom týždni zrazu prežiť za oveľa nižší rozpočet, na aký sú bežne zvyknutí.
Kampaň, ktorá posúva imidž banky z tradičnej, dedinskej, na modernú a aktuálnu. Za 2 týždne sme získali 5.582 nových fanúšikov stránky poštová banka, čo je 3-oj násobok oproti celému predchádzajúcemu roku komunikácie, s denným reachom cez 500 tisíc ľudí priemerne a angažovanosťou cez tritisíc ľudí denne.

Výsledky: 5582 nových fanúšikov
550-tisíc denný reach, štvrtina internetovej populácie
3000 ľudí diskutovalo každý deň na našu tému, 10-násobný nárast angažovanosti
2 dni vysielania TV spotu by nám stačili na naše mediálne náklady