Socialists

Socialists

Edenred Slovakia

Poďme sa najesť / Urobme to pre seba

Kampaň Poďme sa najesť pre Edenred vznikla počas prvej fázy karantény spôsobenej Covidom. Tender aj celá realizácia kampane prebehli cez conf-cally a bez osobného stretnutia. Okrem Slovenska bežala kampaň aj v Bulharsku, Rumunsku, Česku a Rakúsku.

 

Prostredníctvom jednoduchej výzvy “Poďme sa najesť" značka komunikovala posolstvo, že reštaurácie sa opäť otvárajú. Keďže odlúčenie bolo náročné pre zákazníkov, ale aj pre majiteľov a zamestnancov, je o to dôležitejšie aby sme svoje obľúbené podniky podporili návštevou. Edenred tak pripomína, že reštaurácie sú o niečom viac ako iba o jedle. Sú o pocite, ktorý v nich máme, a tisícoch dôvodov, prečo ich máme radi.

 

Na prvú kampaň „Poďme sa najesť“ sme plynulo nadviazali druhou fázou s podtitulom „Urobme to pre seba“. Druhú kampaň si prebrali kolegovia z Wiktor Leo Burnett, my sme zabezpečili produkciu a social content. Zadaním od klienta bolo pokračovať v emocionálne nastavenej komunikácii a motivovať ľudí, aby naďalej pravidelne podporovali obľúbené reštaurácie svojou návštevou. A to sa podarilo!